Saturday 2 June 2012

Contest Blog Paling Awesome By Azyan Nabilah Othman


 
                                                          *klik banner untuk join 

Gadjet yang Istimewa di Blog Saya

Gadjet yang istimewa yang saya paling suka ialah "Music Player"
Saya amat suka gadjet ini kerana bila ada blogger yang datang ke blog saya,
Blogger akan dihiburkan oleh muzik & lagu dinyanyikan oleh IU iaitu You And I.
Selain "Music Player",
Gadjet yang istimewa di blog saya ialah ruangan "Say Hello"
Ruangan ini ialah untuk blogger meninggalkan "link" mereka untuk saya meng"follow" mereka semula.
Selain itu,
Ruangan ini untuk blogger yang lain yang ingin memberitahu bahawa mereka ingin kita menyertai GA dan Contest mereka.


WishList

Saya berharap blog saya akan bertambah maju dan diminati oleh semua blogger di Malaysia.
Saya juga berharap agar blog saya akan mempunyai ramai follower seperti Lyssa Faizureen.
Saya amat berharap supaya blogger lain berkongsikan tip-tip dan tutorial bersama saya.
Itu sajalah "wishlist" yang saya harapkan.


Sekian.Semoga kamu semua akan berjaya !

No comments:

Post a Comment

 
Template Edited By Aqeela Azzahra ♥ All Rights Reserved © 26 Mei 2012